Tuesday, May 22, 2007

Blood Combines

I just realized that I havn't posted a picture of the Barricades album!


Here's the reviews from Nordic Mission:
1) From their newsletter:
BARRICADES: Blood Combines
Denmark’s leading Christian metal band is back with their debut fullength! This is an absolute must have for fans of brutal metal and metalcore like Norma Jean, Extol or As I Lay Dying!
2) From their website:

BARRICADES: Blood Combines (CD)
Metalcore/Hardcore

Denmark's leading Christian metal band is back with their debut fullength album! Selfreleased, this still both looks and sounds as professional as anything else! A must-have for any fan of aggressive music in the veins of Zao, Norma Jean, As I Lay Dying and bands like that. These guys are not afraid to tell the truth and who they believe in. What's to loose anyway!


12 tracks
16 pages booklet
More than 50 minutes
+ 4 hidden live videos

6 comments:

Tamar said...

En cd som man selvfølgelig har (i to udgaver ;) ) ..selvom i ikke havde den til release-koncerten er det nu alligevel lidt fedt, at være en af dem der har "koncert-udgaven" også ^_^

AndreasLarsen said...

Haha, fedt du har fået fat i den!..Og værdsætter den.

Det var godt nok et farligt bøvl da vi fik at vide at CDerne holdte i Sydtyskland selvom aftalen hed Århus Centrum :)

Franz-Irene said...

Mega fedt med den cd...jeg er rigtig glad for min... minder mig om de der live-cd'er fra Aalborg har i fået dem?

AndreasLarsen said...

Lækkert at høre!

..Og nå ja tak for reminder: Jeg må heller få rygget for de live-CDer endnu en gang :0)

Har aldrig troet helt på at vi ville få dem :) men sjovt nok hvis de pludselig dukker op en dag.

Franz-Irene said...

Så lidt...Det kan jeg egentlig godt forstå at du ikke har troet...
Vi må se hvad der sker:-)

Unknown said...

YEAR!!! den cd rock´s for hårdt!!
jeg er virkelig blevet glad for den!!..

jeg ser MEGET frem til "the last stand", for at give jer det bedste farvel i kan tænke jer:)

Svinth.